niedziela, 19 maja 2013

Zegar Kienzle - lata 50./60.

Zegar Kienzle - zdjęcie pochodzi z serwisu Allegro

Poszukiwanie idealnego zegara ściennego uważam za zakończone. Przeczesałam setki aukcji na polskim i zagranicznym serwisie - znalazłam kilkanaście świetnych modeli z lat 50. i 60., czasem cena za przesyłkę okazywała się zbyt wysoka (zegary ulokowane były w Wielkiej Brytanii), dwa razy zapomniałam o aukcjach i dwa piękne egzemplarze przeszły mi koło nosa (nie mogę odżałować szczególnie jednego zegara marki Junghans). Dziś znalazłam przepiękny model z przełomu lat 50. i 60.  z niemieckiej wytwórni Kienzle.

Z niecierpliwością czekam na przesyłkę i moment, w którym zegar zawiśnie na ścianie w salonie.




2 komentarze:

  1. mi niestety by nie pasowal, musze zrobic skrzynke do zegara mojego dziadka. kolorem dopasuje do mebli,i narozniki zaokragle:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis