czwartek, 5 września 2013

Retro jesień czyli co nowego w kolekcjach


Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu zapraszam na małą rundkę po kolekcjach z polskich sklepów. Jaka będzie tegoroczna jesień? Za sprawą kilku największych projektantów (Nina Ricci, Prada, Bottega Venetta, Marc Jacobs) na światowe wybiegi wróciły lata 40. Tak naprawdę styl ten cały czas jest obecny i przewija się niczym leitmotiv w niemal każdym sezonie. Zazwyczaj bardziej widowiskowy jest właśnie w kolekcjach jesienno - zimowych. Wówczas swój czas mają wszelkie tweedy, miękkie dzianiny, ciężkie aksamity, skóry i futra. Nie inaczej jest w tym roku. Widać tęsknotę za klasyczną elegancją, podkreślaniem kobiecej sylwetki.
Poniżej lista marzeń - pewnie nie wszystko z niej trafi do mojej garderoby.

Zielona sukienka - Tatuum, kobaltowy płaszcz - Aryton, szara sukienka - Orsay, niebieska sukienka - Tatuum, kozaki - Simple, kapelusz - Taranko, pierścionek - W.Kruk, torebka - Venezia

Czerwona sukienka - Tatuum, sukienka w cętki - Dorothy Perkins, fioletowa spódnica - Aryton, kobaltowa spódnica - Mohito, szpilki - Kazar, kolczyki - W.Kruk

Zielona sukienka - Bialcon, kapelusz - Reserved, kolczyki - Parfois, naszyjnik - Zara, halka - Intimissimi, torebka - Zara, spódnica - H&M

* przekreślone = kupione 

10 komentarzy:

  1. Widzę, że po wygraniu w totka muszę udać się do Perfois i Tatuum, a na koniec do Intimissimi. Dzięki za przegląd! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe kolekcje zapowiadają się naprawdę ciekawie! Najbardziej podoba mi się trzecie zestawienie- chyba wszystkie jego elementy podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się, że wracają fiolety oraz trapezowe i rozkloszowane kroje spódnic.
    Wybrałaś bardzo ładne kroje. Gratuluję cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Co do cierpliwości - zajmuję się tym w pracy, więc po prostu zrobiłam sobie folder, do którego wrzucałam swoje hity

      Usuń
  4. Halka, naszyjnik i torebka z Zary boooskie ;-). Rok temu identyczne kapelusze były w Top Secret, nawet lepsze niż te z Reserved, na promocji wyhaczyłam za 30zł, tylko że brązowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepsze pod względem jakości, wygląd taki sam.

      Usuń
    2. Halka to moja faworytka, cała ta kolekcja jest przecudowna!

      Usuń
    3. @Vintage Girl - wszystko piękne, ciekawe zestawienia zrobiłaś, jesteś w tym naprawdę dobra :)

      @Catherinn - a ja mam z kolei ten z Reserved ;) Chyba był nieco większy, więc go wybrałam. Też brązowy i też na promocji ;)

      Usuń
  5. To miło, że wreszcie coś w modzie jest podobne do tamtych stylowych lat! :) Najbardziej podobają mi się kapelusze - akurat poszukuje czegoś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona sukienka w ostatnim zestawieniu jest cudowna!

    www.kobiecaintuicja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis