poniedziałek, 9 lutego 2015

Pończochy w kropki i czółenka z kokardkami

Pończochy What Katie Did/ Czółenka Kotyl
Brytyjska marka What Katie Did specjalizująca się w bieliźnie w dawnym stylu znana jest zapewne wszystkim miłośniczkom mody retro. Jeśli poznajecie dopiero fascynujący świat stylu vintage, zajrzyjcie koniecznie na stronę WKD. Znajdziecie tam nie tylko mnóstwo pięknej bielizny inspirowanej wzorami z lat 1930 - 1950, ale także wiele ciekawych porad dotyczący ubioru czy dbania o delikatną bieliznę.
Wraz z zamówionymi pończochami dotarł do mnie nowy katalog WKD (można także otrzymać go bezpłatnie, zapisując się do ich newslettera lub biorąc udział w różnych konkursach organizowanych przez markę).
 W katalogu znajdziecie zdjęcia nowej kolekcji WKD, porady dotyczące dbania o pończochy nylonowe, a także ciekawe wywiady, m.in. z Vanessą Frankenstein.
Zamawiając pończochy zastanawiałam się, czy groszki i szew to nie będzie za dużo. Jednak po wyjęciu ich z opakowania wpadłam w wielki zachwyt.
Skórzane czółenka z paseczkiem w kształcie litery T oraz małą kokardką znalazłam w ofercie, zupełnie mi nieznanej, marki Kotyl. Eleganckie, wygodne, pięknie wyglądają w towarzystwie pończoch.

Szlafrok vintage

5 komentarzy:

  1. Kotyl to bardzo dobra marka. Kupiłam sobie na studniówkę szpilki tej firmy (kiedy to było :)). Szpilka wysoka, obcas cieniutki a mimo to bardzo stabilne i wygodne. Zdecydowanie firma godna polecenia :)
    A pończochy przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pończochy prześliczne. :) Czy zapisanie sie u nich do newslettera jest obciążone jakimiś kosztami?

    OdpowiedzUsuń
  3. marka Kotyl, z tego co się orientuję, produkuje głównie ślubne, galowe obuwie. można tam trafić na ciekawe egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis