środa, 11 marca 2015

Znalezione w sieci vol. 4: mini bereciki i fascynatory Kasi Girtler


 Ascetyczne i eleganckie, delikatnie zdobione lub zupełnie pozbawione zbędnych detali. Mini berety z filcu oraz fascynatory z sinamay autorstwa modystki Kasi Girtler zachwyciły mnie właśnie pewnego rodzaju powściągliwością. Zazwyczaj nakrycia tego typu ozdabiają wymyślne wstążki, misternie upięte woalki czy piórka, nic w tym złego oczywiście, bo i takie toczki bardzo często mi się podobają. Ale ta pozorna prostota projektów wyróżnia moim zdaniem prace modystki na naszym rynku. Poniżej moje ulubione mini berety i fascynatory.

4 komentarze:

  1. Nie potrafię tego lepiej nazwać - urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam jeden (zamówiłam sobie od razu po rozmowie kwalifikacyjnej w szkole i udałam się w toczku autorstwa pani Kasi na rozpoczęcie roku szkolnego) i ciągle myślę o następnych, ale nie umiem się zdecydować. Najchętniej kupiłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosh...
    Is there a way to get those?!

    Marija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You can buy it here http://www.pakamera.pl/kasia-girtler-0_s12055985.htm

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis