środa, 9 września 2015

Jesień w stylu retro: sukienki z nowych kolekcji

Gdy zapytałam Was na Facebooku, od czego powinnam zacząć przegląd jesiennych kolekcji, zdecydowana większość wskazała na sukienki. W dyskusji pojawił się tylko jeden głos, którego autorka stwierdziła, że znalezienie tego elementu garderoby w stylu retro to nie problem i lepiej zacząć od czegoś innego. Zanim zabrałam się do analizowania aktualnych kolekcji też myślałam, że znalezienie fajnych sukienek nawiązujących fasonem do stylu lat 40. czy 50. nie będzie problemem. Srogo się pomyliłam! W nadchodzącym sezonie, tak jak w dwóch poprzednich, prym wiodą inspiracje z lat 60. oraz 70. Co zatem mamy? Z jednej strony zwiewne sukienki w stylu boho, z drugiej fasony mini. Czyli rzeczy zupełnie obcej mojej stylistyce. Zdziwiłam się, że w kolekcjach takich marek jak Mohito, Orsay, Quiosque czy Taranko nie znalazłam pięknych jesiennych sukienek - a to właśnie te sklepy najczęściej odwiedzałam w poszukiwaniu czegoś w stylistyce retro. Poniżej znajdziecie zatem sukienki, które spodobały mi się najbardziej. Może i wy znajdziecie coś dla siebie.  
Solar
Orsay
Pretty One
Bialcon
Pretty One
Vito Vergelis
Bialcon
Paper Dolls / Zalando
Kasia Zapała / shwrm.pl
Kasia Zapała / shwrm.pl
Kasia Zapała / shwrm.pl
Collectif.co.uk
Collectif.co.uk
Kasia Zapała / shwrm.pl
Orsay
Orsay
Bialcon
Jesteś Modna
Taranko

4 komentarze:

  1. biore wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze. Może jestem ślepa ale nie mogę się doszukać czerwonej sukienki z Solara ani niebieskiej z Bialcona na ich stronach :( A takiej jak ta druga szukam już od baaardzo dawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możliwe. Zdjęcia pochodzą z jesienno - zimowej kolekcji tych marek i nie wszystkie produkty mogą być już dostępne. Radzę na bieżąco sprawdzać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis