poniedziałek, 29 lutego 2016

Wizje przyszłości: retro plakaty NASA, które ściągniesz legalnie

Jedną z ulubionych bajek czasów mojego dzieciństwa była amerykańska kreskówka "The Jetsons" (Wikipedia podaje, że spolszczony tytuł bajki, która emitowana była w polskiej telewizji już w połowie lat 60., brzmiał "Odrzutowscy").

 Byłam zachwycona latającymi pojazdami, robotem-gosposią i wieloma innymi wynalazkami, które wówczas wydawały mi się bardzo naturalne. I choć efektowne próby podboju kosmosu przez człowieka zakończyły się w czasach mojego dzieciństwa, to niewyjaśniona tęsknota za odległymi światami i kosmicznymi podróżami pozostała we mnie do dnia dzisiejszego. Spora w tym pewnie zasługa długiej listy przeczytanych przeze mnie książek z zakresu literatury science-fiction oraz obejrzanych filmów dotyczących tej tematyki (ostatni zachwyt to oczywiście "Interstellar" Christophera Nolana).
Stylistyka plakatów, które (w rozdzielczości do druku) legalnie możecie ściągnąć z oficjalnej strony NASA   nawiązuje do wzornictwa retro, przede wszystkim do lat 50. oraz 60.



4 komentarze:

  1. Ooooo, te plakaty wyglądają naprawdę pięknie! Zdecydowanie powiesiłabym któryś z nich w salonie (gdybym tylko posiadała salon).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki, swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie naprawdę dobre, ale ten pierwszy to prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sciagnelam i wydrukowalam 3 ! Koszt trzech w formacie A3 13zl...:))) Piekne i stylowe! Dzieki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis