piątek, 15 lipca 2016

Sukienka w cętki Collectif Clothing

Wraz z zakupem nowej sukienki od Collectif Clothing postanowiłam, że następny wpis poświęcę tej angielskiej marce i postaram się jak najdokładniej opisać moje spostrzeżenia dotyczące ich produktów (tak jak zrobiłam to w przypadku Lindy Bop). 

Choć moja kolekcja jest skromna, to mam nadzieję, że na jej podstawie mogę wyciągnąć już kilka wniosków i podzielić się z wami moim zdanie na temat Collectif.
Dziś chciałam Wam tylko pokazać nowy nabytek upolowany podczas ostatniej wyprzedaży (sukienka przeceniona z 55 funtów na 13.75 funta!).
Jej dokładny opis oraz opinię na temat pozostałych produktów Collectif znajdziecie w kolejnym poście na blogu.
Sukienka Collectif Clothing / Kapelusz Biedronka
Okulary Spitfire Interiors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis