środa, 19 lipca 2017

Lista marzeń: retro buty Charlie Stone


Często narzekacie, że większość butów w stylu retro, które znaleźć można w ofercie popularnych, a także niszowych marek, jest na wysokim obcasie. Nie każda z nas może lub chce nosić na co dzień buty tego typu, dlatego cieszy fakt, że są również firmy, które dbają o komfort naszych stóp. Taka jest australijska marka Charlie Stone, którą niedawno odkryłam.

Fot. Charlie Stone 


Założycielka marki Samantha Szetu przez długi czas szukała butów, które łączyłyby komfort obuwia na płaskiej podeszwie z eleganckim wyglądem modeli na obcasie. Do wyboru miała buty typu ortopedycznego, które jak wiadomo często nie grzeszą urodą. Postanowiła więc wykorzystać swoje zamiłowanie do tańca i tak w 2014 roku powstała marka Charlie Stone.
Fot. Charlie Stone 


Buty, które znajdziecie na stronie marki wyglądają zachwycająco. Nawiązują do stylu lat 20., ale świetnie wyglądają również w zestawach inspirowanych modą lat 40. oraz 50.

Fot. Charlie Stone 
Fot. Charlie Stone 
Fot. Charlie Stone 
Fot. Charlie Stone 


2 komentarze:

  1. Jako kobieta ,,kształtna" i o wzroście 163 cm wolę nosic buciki na wyższym obcasie. Jakis czas temu uświadomiłam sobie, że moje buciki w których poszłam do ślubu były wypisz wymaluj vintage. Niestety ślub był 8 lat temu a ja chyba w szale sprzątania je wyrzuciłam. Nie mogę ich odżałować :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne buciki ;* . Jak tak sobie patrzę na te kolorowe skórki, to aż 'mnie skręca' - tak ze 3 pary bym "namodziła" chętnie i przygarnęła. ;) Jednak podobnie jak Koleżanka (powyżej), wolałabym chociaż niewielki obcasik.:)
    Dawno do Ciebie nie zaglądałam (tyle co na Insta) przyznaję się, ale to takie przyjemne zaległości. Pozdrawiam serdecznie!

    IvyCath

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis