piątek, 4 stycznia 2019

Lista marzeń: Nicoletta Carlone


Na markę Nicoletta Carlone trafiłam przypadkiem na instagramie. Na początku zachwyciłam się niewielką sześciokątną torebką ozdobioną pajęczyną i różami, a następnie wiktoriańskim paskiem z klamrą w kształcie dłoni. Gdy zajrzałam na stronę sklepu, okazało się, że podoba mi się tam absolutnie wszystko. 


Jak zapewne wiecie, uwielbiam rzeczy ozdobione motywem pajęczyny. W swojej szafie mam spódnicę z namalowaną pajęczyną autorstwa Maggie The Cat, torebkę marki Sourpuss Clothing z pajęczyną, kardigan Hell Bunny z pająkami oraz wiele dodatków z tym motywem.  W ramach świątecznego prezentu zamówiłam aksamitną opaskę z wyszytą pajęczyną od Cut and Sewed Atelier. Zabawne jest to, że nie przepadam za prawdziwymi pająkami i staram się ich unikać, jak tylko się da. Oczywiście nie dotyczy to, jak widać, ubrań czy biżuterii.

Wracając do marki Nicoletta Carlone. W jej niewielkiej ofercie znajdują się ubrania, dodatki oraz biżuteria będące reprodukcją rzeczy od czasów wikoriańskich po lata 40. XX wieku. Są to w większości produkty ozdobione motywem pajęczyny - między innymi sukienka czy koszule inspirowane wzorami z lat 40., wspomniana wyżej torebka, ale także obuwie czy dodatki.

Fot. Nicoletta Carlone
Fot. Nicoletta Carlone 

Są także reprodukcje akcesoriów czasów wiktoriańskich - na przykład żałobna broszka z wężem czy aksamitny pasek z klamrą w kształcie dłoni. Co ciekawe, oprócz pajęczn, dłonie to także jeden z moich ulubionych motywów - mam w swojej kolekcji trzy broszki vintage tego typu. Miłośniczkom mody lat 30. spodoba się na pewno sukienka z sercem przebitym strzałą.
Nicoletta Carlone instagram 
Nicoletta Carlone 


Produkty dostępne na stronie Nicoletta Carlone są dostępne w limitowanej ilości.

Sklep Nicoletta Carlone 
Instagram Nicoletta Carlone 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis