niedziela, 2 lutego 2014

Retro ladies

W tym roku wyprzedaże omijałam szerokim łukiem. Wyjątek zrobiłam dla River Island  i po pięciu minutach wyszłam ze sklepu z tą właśnie sukienką.
Sukienka -  River Island/ Spinka - Glovestar
Dziś chciałam Wam także przedstawić moje ulubione blogerki z całego świata. Miłośniczki stylu retro, eleganckie i niezwykle inspirujące kobiety.  Zachęcam do odwiedzania poniższych adresów!

                                                                     Johanna Ost 

                                                                       Kafferepet 



                                                                  Paper Mothball Vintage  

                                                                     Storms Magasin


                                                            The Fiercest Lilliputan  


                                                              Vanessa Frankenstein




                                                            Vintage Vandalizm



                                                                         Vixen Vintage











8 komentarzy:

  1. Twoja nowa sukienka jest przepiękna!
    A z wymienionych przez Ciebie blogerek znam jedynie Johannę Ost. Jej blog był w ogóle pierwszym w stylu retro, który poznałam, i od razu w nim przepadłam! Stylizacje Johanny są zawsze genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to zamierzony efekt, czy przypadek, ale skojarzyłaś mi się z Wilmą z Flinstonów. :) A spinka w kształcie kości-bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt niezamierzony, ale też miałam później takie skojarzenie :)

      Usuń
  3. Ja od jakiegoś już czasu czytam Vixen Vintage, i nie mogę się napatrzyć na jej dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka idealna dla Ciebie! Zaraz rzucę okiem na polecone przez Ciebie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for sharing my blog! Very lovely collection of vintage ladies. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne te fryzurki, pzdr

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh Vintage Vandal and Vanessa <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis