poniedziałek, 17 grudnia 2018

Sukienki na Sylwestra: porady w stylu retro


Sylwestrowa noc zbliża się wielkimi krokami. Jeśli szukasz odpowiedniej sukienki i zastanawiasz się nad kreacją inspirowaną stylem retro, przygotowałam dla ciebie kilka cennych wskazówek oraz znalazłam sukienki, które będą odpowiednie na wiele specjalnych okazji. 


Sylwestrowa noc to doskonały wieczór, aby zaprezentować się w czymś naprawdę spektakularnym. Miłośniczkom stylu retro zazwyczaj nie brakuje okazji do tego, by wyglądać olśniewająco niezależnie od tego czy szykują się do sylwestrowej nocy czy wybierają się np. na wieczór z burleską. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę ze stylem retro i szukasz sukienki, w której poczujesz się jak prawdziwa diwa, ten post jest także dla ciebie.

Jak ubrać się na Sylwestra retro?

Sylwestrowe imprezy w klimacie retro stają się coraz bardziej popularne. Najczęstszym motywem przewodnim są oczywiście lata 20. oraz 30., czyli gangsterzy i flapperki. Organizatorzy równie chętnie sięgają po inspiracje do lat 70. oraz 80
Jeśli styl retro to twoja codzienność, oczywiste jest, że także podczas ostatniej nocy roku będziesz chciała wybrać elegancką sukienkę nawiązującą do twojego ulubionego okresu w modzie vintage. Odpowiednią kreację wieczorową bez problemu znajdziesz w sklepach online oferujących ubrania retro, także popularne sieciówki mają czasem ciekawe propozycje.

Błyszczące sukienki na Sylwestra

Jeśli chcesz poczuć się jak prawdziwa diwa srebrnego ekranu wybierz błyszczącą suknie w złocie lub srebrze. W latach 20. cekiny, strasy i kamienie ozdabiały kreacje flapperek, w latach 30. supermodne były długie, odsłaniające plecy suknie z błyszczącej lamy, w czasie wojny cekiny nie podlegały reglamentacji, dlatego tak chętnie wykorzystywano je do zdobienia efektownych kreacji. W latach 50. na pierwszy plan wysunęły się błyszczące tafty i eleganckie żakardy.
www.rockmyvintage.co.uk
www.rockmyvintage.co.uk
www.rockmyvintage.co.uk
www.rockmyvintage.co.uk
www.rockmyvintage.co.uk
Mohito
The Pretty Dress Company 


Czerwone sukienki na Sylwestra 

Czerwień jest niezwykle efektowna, a jeśli znajdziesz odcień, w którym będziesz najlepiej wyglądać, stanie się jednym z twoich ulubionych kolorów. Do sukienki w czerwonym kolorze idealnie pasować będą złote dodatki.
Vivien of Holloway
Vivien of Holloway
KappAhl


Klasyczne sukienki na Sylwestra

Czerń to zawsze dobry wybór, ale może  w tym roku warto zdecydować się na sukienkę nieco bardziej odważną niż klasyczna mała czarna? Długa suknia będzie wyglądać niezwykle efektownie, szczególnie wtedy, gdy wybierasz się na prawdziwy bal. Aksamit na wieczór to także dobry pomysł, to obok zmysłowej koronki jeden z moich ulubionych materiałów na specjalne okazje.

Vixen by Micheline Pitt 
H&M
H&M
Mohito
Mohito
Mohito
Orsay
Quiosque
Taranko 
Taranko
Collectif 
C&A
Marconi Fashion 
Mohito
The Pretty Dress Company 
Lejdi 
Vivien of Hollowa
KappAhl 
Monnari
Massimo Dutti
Lejdi.pl
Marconi Fashion 

4 komentarze:

  1. Hej. Ja właśnie szukam jakiejś sukienki, która nada się na sylwestra, a przy okazji niedługo później na studniówkę. Przeglądam sukienki studniówkowe i nie mam pojęcia co byłoby teraz modne, żeby fajnie wyglądać wśród znajomych. Pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wybór sukienek! :-) Zawsze podziwiałam kolekcję Collectif Clothing i Vivian of Holloway :-) Osobiście kocham czarny kolor, a srebrne dodatki to u mnie podstawa każdej stylizacji (tylko srebrne dodatki podobają mi się i dobrze na mnie wyglądają). Kusi mnie jednak ta sukienka w butelkowej zieleni z Collectif, głównie ze względu na krój ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne suknie :) Jest na czym zawiesić oko. Ja jeszcze nie mam pomysłu na sylwestrową kreację, chociaż nie ukrywam, że jednym z moich ulubionych kolorów jest czerń i pewnie będę się rozglądać za jakąś nieśmiertelną małą czarną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam niebawem urodzinową imprezę w stylu retro i znalazłam tu masę inspiracji :) Szukam sukienki, którą będę mogła też wykorzystać później, więc raczej wszelkie cekiny i frędzle odpadają. Raczej poszaleję z dodatkami na bezpiecznej bazie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis